top of page

#teirdarbs: meklējam administratīvo vadītāju

Time is TBD

|

Location is TBD

Registration is closed
See other events
#teirdarbs: meklējam administratīvo vadītāju
#teirdarbs: meklējam administratīvo vadītāju

Time & Location

Time is TBD

Location is TBD

About the event

Biedrība Free Riga steidzami meklē administratīvo vadītāju!

Biedrība Free Riga kopš 2014. gada darbojas ar neizmantoto ēku un īpašumu apsaimniekošanu un pārveidošanu par pieejamu platformu radošās nozares, aprites ekonomikas, sociālās iekļaušanas u.c. sabiedriska labuma projektu īstenošanai.

Meklējam kolēģi, ar kuru kopā:

  • veidot ilgtspējīgu un efektīvu kopējo biedrības administratīvo modeli;
  • nodrošināt lielākā biedrības ēku projekta Viskali.lv efektīvu administratīvo darbību;
  • atbalstīt mūsu biedrības aktīvistus, kuri īsteno sabiedriskā labuma projektus.

Kas Tev ir?

  • Degsme un vēlme strādāt komandā, meklējot kopīgus risinājumus un tiekoties vismaz 1-2 reizi nedēļā, pārējo darba laiku iespējams veikt attālināti.
  • vēlama augstākā izglītība ekonomikas, finanšu vai biznesa administrācijas jomā;
  • precizitāte, analītiska domāšana un prasme patstāvīgi risināt problēmas;
  • vēlama vismaz 3 gadu darba pieredze administratīvā pārvaldībā vai projektu administratīvajā vadībā;
  • datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (MS Office, google drive (docs, sheets);
  • patstāvība un precizitāte darba uzdevumu izpildē;
  • prasme reprezentēt biedrību saskarsmē ar partneriem;
  • spēja plānot savu darbu un sasniegt izvirzītos mērķus;
  • interese par sabiedriskā labuma organizācijas procesiem un uz sabiedrību orientētiem mērķiem;
  • labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, spēja un vēlme strādāt komandā;
  • labas latviešu un labas angļu valodas zināšanas;
  • Iepriekšēja pieredze nekustamo īpašumu apsaimniekošanas jomā vai lielu EU fondu apguvē tiks uzskatīta par priekšrocību.
  • Iepriekšēja pieredze darbā ar grāmatvedības programmu t.s. apsaimniekošanas moduļiem, pieredze šo programmu ieviešanā arī tiks uzskatīta par priekšrocību.

Pienākumi:

  • Biedrības administratīvo procesu pārvaldības un dokumentu aprites efektivizācija, jauno procesu ieviešana;
  • Operatīvo administratīvo un grāmatvedības procesu koordinēšana un izpilde kopā ar komandu (izejošo rēķinu veidošana un izsūtīšana, ienākošo rēķinu apmaksāšana, līgumu sastādīšana, lietvedības dokumentu plūsmas uzraudzība u.c.);
  • Komunikācija ar ārpakalpojumu sniedzējiem: grāmatvedi un juristu;
  • Komunikācija ar biedrības partneriem par administratīvajiem jautājumiem;
  • Administratīvo konsultāciju un rekomendāciju sniegšana biedrības darbiniekiem, dalība projektu budžetu sastādīšanā un uzraudzībā;
  • Aktuālās likumdošanas pārzināšana, saistībā ar sabiedriskā labuma organizāciju un sociālās uzņēmējdarbības aktualitātēm.

Ko mēs piedāvājam?

  • Foršus kolēģus;
  • Sākot no 1200 eur bruto atkarībā no kompetences līmeņa;
  • Darbu starptautiskā un radošā vidē, kā arī pieredzes apmaiņas iespējas starptautiskā pagaidu lietošanas organizāciju tīklā, kas Eiropā aktualizē aprites  un sociālās ekonomikas, pieejama mājokļa, kā arī sociālās iekļaušanas projektu veidošanu neizmantotās ēkās un īpašumos;
  • Izaugsmes iespējas.

Piesakies, sūtot savu CV un motivācijas vēstuli līdz 22. februārim uz darbinieki@freeriga.lv

Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti atlases otrajai kārtai. Piesakoties vakancei Tu piekrīti savā CV norādīto datu apstrādei atlases procesa nodrošināšanai.

Jautājumu gadījumā zvanīt Zanei 29326931.

Share this event

bottom of page